Keresés ebben a blogban

2012. szept. 25.

Barackos pite

Valami finom édességre vágytam. Kaptam otthonról egy jó nagy adag barackot. Lekvár készítésben idén nem voltam bajnok, valami finomségra mégiscsak fel kellett használnom.. Így jött a pite ötlete. Nem bántam meg :)

Hozzávalók:
  • 30 dkg liszt
  • 4 tojás
  • 10 dkg margarin
  • 20 dkg cukor
  • 1 dl tej
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • csipet só
  • 8 db kisebb barack
Elkészítés:
  1. A barackokat megpucoljuk és apró kockákra szeleteljük.
  2. A tojásfehérjéből csipetnyi só hozzáadásával kemény habot verünk.
  3. A tojássárgáját a cukorral, a vaníliás cukorral és a margarinnal habosra keverjük. Hozzáadjuk a sütőporral elkevert lisztet és a tejjel alaposan elkeverjük. A toojásfehérjéből felvert habot óvatosan a masszához keverjük.
  4. A tésztát margarinnal kikent és kilisztezett pitesütőbe öntjük, majd rászórjuk a felaprított barackot.
  5. Megsütjük.

6 megjegyzés:

Éva írta...

Ebből most én is megtudnék egy szeletkét enni. Nagyon guszta!

Seffer Lilla írta...

Nekem is jöhetne!

tejszínhab írta...

Hajj, de jól néz ki :))

Panna írta...

Éva,

Most ettük meg az utolsó két szeletet ;) Finom könnyű tésztája volt :)

Lilla,

Sajnos már Neked sem tudok küldeni :(

Tejszínhab,

Köszönöööööm ) :)

Roza írta...

jajj, Panna! Ilyen isteni pitéket teszel fel, amikor nekem nem igen ajánlott a sütemény-féle:((
De nagyon guszta:))

Panna írta...

Roza,

Akkor Neked csak nézegetni tettem fel :) Sajnálom, hogy nem ehetsz ilyen finomságokat! :(