Keresés ebben a blogban

2013. jan. 28.

Híres nemzeti desszert, brownies

Egy 2008-as Tina konyha újságból választottam ezt a receptet Flóra blogszülinapjára :) Kedves Flóra ezzel a sütivel  kívánok Neked még nagyon sok blogszülinapot, sok brownie-t és oreo kekszes finomságot! :)

Hozzávalók:
  • 30 dkg étcsokoládé
  • 25 dkg vaj vagy margarin
  • 7 tojás
  • 30 dkg dió
  • 30 dkg cukor
  • 1 zacskó vaníliás cukor
  • csipetnyi só
  • 30 dkg liszt
  • 1/2 zacskó sütőpor
Elkészítés:

  1. Egy lábasban a durvára aprított étcsokoládét meg a feldarabolt vajat alacsony hőfokon, állandóan kevergetve megolvasztom, majd a tűzhelyről leveszem.
  2. A tojásokat villával elkeverem, a diót durvára aprítom.
  3. Az olvasztott csokoládés vajat nagy keverőtálba öntöm.
  4. Hozzáadom a kétféle cukrot, a csipetnyi sót, a tojásokat, a diót, a lisztet meg a sütőport és a robotgép habverőjével sima tésztává keverem.
  5. Margarinnal alaposan kikent tepsibe simítom, majd előmelegített sütőben megsütöm.
  6. Rácsra téve hűlni hagyom.
  7. Porcukorral és csokisziruppal a tetején tálalom.


9 megjegyzés:

Kati írta...

Még sosem próbáltam, de fincsi lehet:) Tömény nagyon:)

Panna írta...

Kati,


Gyere Te is játszani és megkóstolhatod milyen finom :) Ja és nem is olyan tömény ;) Még kevesebb cukrot is tettem bele, mint az eredetileg a recept szerint kellett volna :D

Hankka írta...

Fincsi lehet, főleg, hogy dió is van a tésztájában! :)

Panna írta...

Hankka,

Nekem nagyon ízlik! :D

mellissina2 írta...

Panna,finom lehet a sütid,én szeretem,és képzeld még hozzá a vanília fagyit!Kérek!

tejszínhab írta...

Ezt azonnal forrón egy kis vanília fagyival 5 perc alatt elfogyasztanám :)

Névtelen írta...

Nagyon jól néz ki! :)

trollanyu írta...

Klassz lett nagyon, a családom szereti:) Az egyik kanadai ismerősömtől kaptam egy receptet, az is diós, hasonló, még nem próbáltam ki:)

Éva írta...

Guszta, nagyon finom lehet! Elég tömény édesség de azért néha ilyet is lehet csinálni amikor megkívánja az ember!