Keresés ebben a blogban

2011. máj. 31.

Spárga krémleves

Vettem egy újabb adag spárgát. Ha már szezonja van, miért ne? No meg a spagetti is jó volt, akkor még lehet belőle kísérletezni. Most a fehéret választottam, így már a tisztítás is macerás volt. Szóval ételnek csakis valami egyszerűt akartam már belőle főzni, így jött a krémleves. Nem csalódtam :))

Hozzávalók:
  • 1 csomag spárga
  • 1 fej vöröshagyma
  • 200 ml főzőtejszín
  • bors
A spárgát megtisztítottam, és feldaraboltam. Ugyanezt tettem a hagymával is, csak most kivételesen nagyobb darabokra szeltem, mivel a spárgával együtt megfőztem azt is. Amikor megpuhultak a maradék főzővízzel együtt beleöntöttem a turmixba, hozzáadtam a főzőtejszínt, sóval borssal ízesítettem és már turmixoltam is.

5 megjegyzés:

Emoke írta...

Ez is egy gyors leves. :) Még lehet csinálunk mi is. :) Csak, hogy tudjuk milyen is?! :)

Adél írta...

Ez a recept nagyon jól hangzik,biztos finom.Gyönyörű a blogod.

Mrita írta...

Hát nagyon guszta és ínycsiklandóan finom.

Kati írta...

Én még sosem ettem spárgát semmilyen formában, de a krémlevesed nagyon jól hangzik, ha találok valahol spárgát, ki is próbálom.

Panna írta...

Emőke,

Szerintem nagyon finom. Bár én amúgy is imádom a krémleveseket ;))

Aleda,

Köszönöm szépen!! A legfőbb előnye, hogy a spárga tisztítás után már gyorsan el lehet készíteni.

Mrita,

Köszönöm :))

Kati,

Én is csak nagyon régen ettem spárgát, de most megláttam a boltban és vettem, mert már nem igazán emlékeztem az ízére, de kíváncsi voltam. Nem csalódtam :))