Keresés ebben a blogban

2012. ápr. 17.

Medvehagyma krémleves

Végre eljutottam a piacra és vettem 2 csomag medvehagymát. Első ötletem az volt, hogy az egyikből készítek egy finom krémlevest. Mert az ugye nagy kedvenc. Aztán a második adag sorsán még egy picit törtem a fejem. Aztán úgy döntöttem nem bonyolítom túl, sütök egy pitét.. (Majd hozom és mutatom azt is :)

Hozzávalók:
  • 1 csomag medvehagyma
  • 1 fej vöröshagyma
  • 200 ml főzőtejszín
  • bors

Elkészítés:
  1. A vöröshagymát és a medvehagymát felaprítom. Egy kevés felaprított medvehagyma kivételével megfőzöm őket.
  2. Sózom, borsozom.
  3. A megfőtt medvehagymát és vöröshagymát főzőtejszínnel együtt összeturmixolom.
  4. Amennyiben szükséges még lehet ízesíteni a levest.
  5. A megmaradt felaprított medvehagymát a leves tetejére szórom.


Ugye, nem bonyolult elkészíteni?  Ja és még finom is :D





Aztán egy díjat is kaptam,méghozzá egy sokoldalú blogger díjat Enengától :) Köszönöm szépen a díjat, nagyon örültem neki. Ne haragudj, de most nem adom tovább és ma ahhoz is fáradt vagyok, hogy új infókat írjak magamról. Ehelyett megmutatom mit árultam el eddig Magamról, amit itt és itt olvashattok.


9 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Tavaly volt szerencsém megkóstolni,nagyon finom,de ezt is szívesen megkóstolnám,guszta lett!:)

Panna írta...

Ditta,

Én tavaly nem készítettem, ezért is vártam az idei szezont ;)

Éva írta...

Guszta! Íze számomra ismeretlen! Hogy érzed magad az új munkahelyen?

Panna írta...

Éva,

Finom fokhagymához hasonlító íze van :D Jól érzem magam az új munkahelyen, no meg esténként már nagyon fáradtan :D

Kati írta...

De szép zöld lett:) És én még mindig nem tudom milyen a medvehagyma falusi leányzó létemre:)

Emi írta...

Ezért szeretem a krémleveseket. annyira gyorsak és emellett finomak is. Nekem is ismeretlen a medvehagyma, egyelőre...:)

Panna írta...

Kati,

Pedig úgy hallottam felétek sok helyen lehet gyűjteni is :) Anyának már van a kertben is, de ez volt az első év és nagyon kevés lett belőle. Még vennünk kellett :)

Emi,

Na igen, akkor tuti én is ezért szeretem a krémleveseket :) Más levest nem is gyakran főzök :) Na akkor Neked is lassan meg kell ismerkedned a medvehagymával :D

Seffer Lilla írta...

Igazán érdekes recept, még nem készítettem hasonlót, de a krémleveseket imádom, szóval nekem is jöhetne!

Panna írta...

Lilla,

Finom ám ez a krémleves is, olyan jó, mint az összes többi ;)