Keresés ebben a blogban

2010. okt. 28.

Almás nasi

Jelentem új kedvenc nasim van. A Blikk Nők: Ideális Étrend az őszi hónapokra című cikkben akadtam rá. Mostanában sajnos kívánom az édességet, pedig inkább sós szájú vagyok. Nagyon jól elvoltam eddig csoki, cukorka és a többi édesség nélkül is. Most viszont rám tőrt a vágy.. Ráadásul mindig ebéd után, amikor eleget ettem ahhoz, hogy elvileg már ne férjen belém más, de mégis. Gondolkodtam- gondolkodtam mi lenne az az egészséges, de mégis édes nasi, amit bátran ehetnék. Aztán rátaláltam erre a cikkre... Nem is kell sok hozzávaló és mégis finom, ráadásul miután megettem nem is vágyakoztam már az édes íz után. Na nem húzom tovább. Kell hozzá egy nagyobb alma. Én csak jó alaposan megmostam, kettévágtam, kiszedtem a magházát és a többi evésre alkalmatlan réstét. Aztán felkockáztam. Megszórtam fahéjjal és kb. 2 percre mikróba tettem. Idézem: "Remek édesség, ráadásul cukor sem kell hozzá, mert a hő hatására dominánsabbá válik az alma kissé édeskés íze." Nekem bevált és nem is olyan macerás, mint mondjuk a sült alma elkészítése. Gyors és elűzi a cukor iránti vágyam..


Nincsenek megjegyzések: