Keresés ebben a blogban

2010. nov. 16.

Az eredmény

Közben el is készítettem a a folyékony szappanom. Első lépésként apró kockákra vágtam a Sövénykúti kecsketej szappanom. Biztosan felolvadna egészben is, de gondoltam így még gyorsabb lesz. Aztán egy bögre vízzel együtt feltettem olvadni a tűzhelyre. Nem igazán kavargattam közben, csak hagytam hadd végezze a dolgát egyedül. Jó kis folyékony szappant kaptam. Amikor kihűlt belecsepegtettem 20 csepp Primavera teafa illóolajat (megakadályozza a baktériumok, gombák és vírusok fejlődését), 20 csepp Primavera levendula illóolajat (nyugtató hatású, én leginkább a kellemes illata miatt választottam) és végül 20 csepp Primavera bergamott illóolajat (nyugtató, fertőtlenítő, antibakteriális hatású és nem utolsó sorban kellemes citrusos illatú is). Összekevergettem és két 250 ml-s flakonba töltöttem. Utólag kiderült, hogy ez még kevés is lett, mivel a szappanom besűrűsödött. Szóval újabb olvasztás következett még egy kis víz hozzáadásával. Hiába most készítettem ilyent először. Még ki kell tapasztalnom a megfelelő mértékeket. Ezt a folyékony szappant fogom ezentúl fürdéshez, kézmosáshoz és hajmosáshoz is használni. Praktikus, mert ez az egy termék ennyi mindenre jó. Ami kicsit furcsa volt az első használatkor, hogy nem habzott úgy mint a megszokott tusfürdőm. Ugyanis ebben nincs semmiféle hozzáadott habosítószer. Na, de ezt is meg lehet szokni és ettől tényleg szép lesz a bőröm. Persze nem mintha eddig elégedetlen lettem volna a bőröm állapotával, de miért ne lehetne még szebb?? Ja és a kakaóvajam is felolvasztottam. Órákon át folyékony maradt. Gondoltam biztosan nem keményedik vissza, hát kiderült hogy rosszul gondoltam. Beletöltöttem ezt is egy flakonba, hogy milyen jó van folyékony testápolóm, arckrémem, kézkrémem. Aztán este próbáltam használni és nem ez is visszasűrűsödött. Kicsit mérgelődtem azon, hogyan veszem ki most megkeményedve a flakonból. Aztán gondoltam egyet és azóta a radiátoron tárolom. Most mindig folyékony. Remélem ez a kis trükk nem ront a hatásán. Bár biztosan még így is jobb, mint a boltban kapható agyon reklámozott termékek.

Nincsenek megjegyzések: