Keresés ebben a blogban

2010. nov. 29.

Óbánya

Ez egy régebbi élmény lesz, de nemrég kaptam hozzá gyönyörű képeket és muszáj megmutatnom milyen szép helyen jártunk. Még pontosan a vegetációs időszak kezdete előtt 2010.10.31.-én útnak indultunk és egészen Óbányáig meg sem álltunk. Szilvi barátnőm volt olyan kedves, hogy elhívjon magukkal a Nagydorogi Íjász Klub (VÁRTA) szervezte kirándulásra. A képeket az Ő Kedvese készítette. Ezúton is üzenem Nekik, hogy nagyon jól éreztem magam és a képek is nagyon szépek! Gyönyörű táj tárult a szemünk elé. Az avar csak úgy ropogott a lábunk alatt és a kilométerek is csak fogytak. Kimerítő túra volt, a táj dimbes-dombos, de a másnapi fáradságot bőven kárpótolta a látvány. A továbbiakban meséljenek helyettem a képek... Szándékosan nem teszek fel csoportképet, pedig az is készült nem is egy. Nem szeretném senki személyiségi jogait sem megsérteni.

A cél
Azért az árnyékaink itt vannak  itt éppen energia vonalakon álltunk
Dobogókő
Ez igazán művészi lett, ez a kedvencem
A bizonyíték, hogy itt jártam

Nincsenek megjegyzések: