Keresés ebben a blogban

2011. márc. 26.

"Egy jó szó"


Tücsök Bogártól egy "jó szót" kaptam. Úgy döntöttem nem is késlekedek vele sokáig és gyorsan tovább is adom! Nektek szánom:

A játék szabályairól, amit Eszter írt meg, az alábbiakban olvashattok bővebben:

Ennek a játéknak a terve már régóta foglalkoztat.
Abból indultam ki, hogy nekem is milyen jól esik, ha blogtársaimtól kapok egy-egy elismerő megjegyzést.

A játék lényege, hogy aki úgy érzi, hogy van olyan blogtársa akinek szívesen mondana "egy jó szót", illetve mondatot, mert valamiért megkedvelte őt, írja meg ezt neki a blogjában kommentként hivatkozva az "Egy jó szó" játékra!

Tehát valahogy így: "Szia, már rég óta olvasom a blogodat és igazán szimpatikus lettél az olvasottak alapján, így gondoltam megírom ezt Neked! Ez a bejegyzés egy pontot ér Számodra az "Egy jó szó" játékban! :)" Ide még belinkelheted ezt a posztot, mert lehet, hogy fogalma sem lesz róla, milyen játékról van szó!!! :)

A játék április 15-ig tart és mindenki aki kapott ilyen "jó szó"-t és szeretné megkapni a nyereményt, a játék végeztével megírja nekem /belinkkelt hivatkozással a bejegyzésekre/, hogy ő mennyi ilyen pontot gyűjtött össze!/Az email címem szerepel a profilomnál/
A nyertes annyi szív alakú szappant kap tőlem, amennyi pontot összegyűjtött a játék folyamán, illetve maximum annyit, amennyi egy két kilós csomagban elfér, ez olyan 14-15 db.! :)

Remélem tetszik az ötlet és kívánom Mindenkinek, hogy rengeteg "jó szót" zsebeljen be!!!


Read more: http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html#ixzz1Hba0EdRq

5 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Panna,köszönöm szépen a jó szót,én is nagyon imádom a blogodat olvasgatni,így én is szeretnék adni Neked egy jó szót!:-)

Emoke írta...

Nagyon köszönjük mi is. :) Szeretem én is olvasni a blogodat, szabad vissza adnom a jó szót? ;) - E.

Panna írta...

Ditta,

Köszönöm szépen! Gyere máskor is!

Emőke,

Szerintem szabad :-)) Igazából a gesztus a lényeg, szerintem, nem is a játék maga!

Császár Erus írta...

Panna köszönöm szépen, hogy rám gondoltál. Szeretek nálad időzni, mert egy picit hasonló blogunk van, mármint arra gondolva, hogy nem csak főzésről szól és te is szeretsz kreatívkódni. Szeretném én is viszonozni az "Egy jó szót". Kellemes Vasárnap estét!

Panna írta...

Erus,

Nagyon szívesen! Tudod egy "jó szó" semmibe sem kerül, de bearanyozhatjuk vele egymás napját! Én is köszönöm szépen!