Keresés ebben a blogban

2011. márc. 13.

Hogyan gyógyuljunk természetesen

Bizonyára nem csak én repdesek a boldogságtól, hogy végre megérkezett a tavasz! Remélem marad is és nem csak megmutatni jött magát! Én már nagyon vártam rá. Nem szerettem a borús napokat és hiába nem volt igazi tél mégis nagyon hiányzott már a napsütés! Úgy éreztem kimerültek az energia raktáraim és ezt a szervezetem is jelezte egy megfázás formájában. Mivel nem gondoltam olyan súlyosnak a bajt és csak a torkom fájt egy picit ezért nem gyógyszerekhez, hanem gyógyteákhoz nyúltam. Először hagyma teát ittam a torok fájásomra és a biztonság kedvéért, 2 de csak 2 "szopogatós gyógyszert" is  beszedtem...2 nap után el is múlt. Most már csak az orrom folyik picit. Így hársfa teára váltottam, az direkt az ilyen megfázásos időszakokra és még köhögésre jó (no meg sok minden másra is). Citromos vizet iszok még, a levest jó sok erős pistával eszem és szaunázni is voltam. No meg a sok gyümölcs és a csírák sem maradnak el. Ez csak pár tipp arra, hogy hogyan kerüljük el a gyógyszereket... Persze félreértés ne essék, nem mondom, hogy soha semmilyen körülmények között ne menjünk orvoshoz, de ha nem muszáj és nem nagy a baj, akkor ne.

Hársfa tea

2 megjegyzés:

Emoke írta...

Jobbulást! Bár ahogy olvasom már jobban vagy. :) Én sem megyek orvoshoz, ha nem muszáj. Nálam a kamilla-borsmenta tea csúszik ilyenkor. :) És itt a tavasz!!!! yeah!

Panna írta...

Köszönöm! Már tényleg jobban vagyok! Igen a kamilla és a borsmenta tea is nagyon jó ilyenkor! Nekem most a másik kettő a kedvencem. És végre tavasz!!! Feldob engem is!