Keresés ebben a blogban

2010. dec. 6.

25.


Megérkezett idén is a Mikulás. 25 évvel ezelőtt anyának egy szép ajándékot is hozott. 1985. december 6.án állítólag szép napsütéses nap volt és addig még a hó sem esett. Aztán a dunaújvárosi kórházban megérkeztem ráadásul akkor járt a kórházba a Télapó is és osztogatta a gyerekeknek az ajándékot. Azért két felnőttről sem feledkezett meg, a szüleimről.
Itt az üdülőben már péntek este járt a Mikulás. Ajándékot is osztogatott a gyerekeknek. Volt aki félt tőle, volt aki még énekelt is neki vagy verset mondott. A legkisebb pedig még meg sem tudta fogni a szaloncukrot olyan pici volt. Nekik még teljesen mindegy, nem is tudják pontosan melyik nap jön...
Ma egy jó kis masszázst kaptam ajándékba, de már a többi ajándékom is megérkezett. Amiknek nagyon örültem. Főleg, mert én választhattam. Köszönet érte drága szüleimnek!

Aszaló

Nincsenek megjegyzések: