Keresés ebben a blogban

2010. dec. 29.

Mézes- mustáros csirke

Hozzávalók:
  • méz
  • mustár
  • 1 kis bors (megszokásból)
  • 1 fej vöröshagyma
  • olíva olaj
  • házi natúr joghurt
  • 500 g csirkemell filé
A felkockázott a húst sóval és egy csipet borssal befűszereztem. Mézes, mustáros és sós pácot készítettem hozzá. Csak addig hagytam a pácban állni, amíg a felaprított hagymát üvegesre pirítottam az olíva olajon. (Természetesen egy kis vízzel együtt pirult a hagyma. Nálam ez alap.). Hozzáadtam a hagymához a bepácolt húst. A pácban akár egy egész éjszaka is állhat a hús, sokkal ízletesebb lesz. Egy kis házi natúr joghurtot és vizet  is adta még az ételemhez, ezekkel együtt fűztem puhára a húst. Köretnek pedig  a már régebben készített masni tésztámat adtam hozzá.

Nincsenek megjegyzések: