Keresés ebben a blogban

2012. jún. 6.

Paulo Coelho: Alef

A könyv borítójáról:

SZERELEM AZ IDŐN TÚL

2006-ban Paulo Coelho spirituális válságba került? úgy érezte, egyedül maradt, és megakadt lelki fejlődése. Így hát követte Mesterének tanácsát, és egy olyan helyre utazott, "ahová a szíve vágyott".
Vándorútja során több országban megfordul, míg végül Oroszországban találja magát. Úgy dönt, a hatalmas, 9288 kilométeres távolságot Moszkvától a Csendes- óceán partjáig vonattal teszi meg. Hárman tartanak vele: egy tao mester, orosz kiadója és egy különleges török nő, Hilal...
Útja az első állomástól kezdve spirituális kutatássá lényegül át. A vonaton a szerző és Hilal hamarosan felfedezik, hogy sorsuk egy korábbi életükben már összefonódott. Coelho "Hilal zöld szemébe" tekintve rátalál az "Alef"- nek nevezett pontra, amelyben a tér és idő egyesül.
Legújabb regényében a világszerte elismert szerző újra felfedezi azokat a csodákat, melyek oly gyönyörűvé teszik az életet. Végigjárja a lélek útját, egy időn kivüli helyre követi a tökéletes szerelmet és az utazás során ismét megtalálja önmagát.

Saját véleményem:

Karácsonyra megvettem Mosolyfiúnak ezt a Coelho könyvet. Elolvasás után Ő csak annyit mondott, hogy nagyon jó könyv. Na meg, ha jól emlékszem 2 nap alatt el is olvasta. Azt mondta, nem tudta letenni. Elég ígéretesnek tűnt. Na jó, nekem 1 hetembe került mire elolvastam, de csak azért mert munka elalvás előtt olvastam mindig egy picit..
Na elmondom nekem miért tetszett. Egyrészt, mert ez most tényleg egy olyan történet, ami az író saját útkereséséről szól. Nekem sokkal személyesebbnek tűnt az eddigi könyveinél. Na meg mindenképpen el kellett olvasni, mert ez a legutóbbi könyve. Nem tudtam, hogy lesz benne szó a lélekvándorlásról is, de elég sokat olvastam már róla. Így a könyv által még többet megtudtam a témáról.
Aki szereti Coelho-t annak érdemes elolvasni, szerintem ez az egyik legjobb könyve.


Kép innen

Nincsenek megjegyzések: