Keresés ebben a blogban

2012. jún. 21.

Kapros spárgatorta

 Erre az évre ez volt az utolsó adag spárgám. Ezért próbáltam valami olyan receptet választani, ami még nincs a blogon, egyszerű, de szerintem első olvasatra is finom. A Meglepetésben találtam  rá a "Főzzünk jókat olcsón!" címszó alatt.

Hozzávalók:
  • 15 dkg liszt
  • 7 dkg vaj
  • csipet só
  • 2 tojás
  • 1 dl tejszín
  • 5 dkg sajt
  • 25 dkg zöldspárga
  • 1 csokor kapor

Elkészítés:
  1. A vajat összegyúrjuk a liszttel, a tésztát megsózzuk, folpackba tekerjük és egy órára a hűtőbe tesszük. 
  2. A spárgát megpucoljuk, majd kb. 5 cm-es darabokra aprítjuk.
  3. A sütőt 180 °C-ra előmelegítjük.
  4. A tojásokat felverjük, hozzákeverjük a tejszínt, a reszelt sajtot, sózzuk, borsozzuk és elkeverjük benne az aprított kaprot.
  5. A tésztát egy közepes méretű tepsiben kb. 3-4 mm vastagra kinyújtjuk, hagyunk neki egy kis peremet, ráöntjük a tojást, ráhelyezzük a spárgákat és kb. 25-30 percig sütjük. Kissé hagyjuk kihűlni, aztán feldarabolva tálaljuk.
430 kcal/adag


4 megjegyzés:

mellissina2 írta...

Fehér spárgával nem lehet???

Roza írta...

Guszta:)

Seffer Lilla írta...

Guszta a képen, de szerintem inkább édesanyámnak ajánlom...:) Ő imádná!

Panna írta...

Piroska,

Miért ne lehetne? :)

Roza,

Köszönöm! :)

Lilla,

Nem mindenki szereti :) Azért, amit a munkahelyre vittem belőle ebédre a kolleginák lemeózták és nekik ízlett. Szerintem ők sem esznek gyakran spárgát :)