Keresés ebben a blogban

2011. ápr. 18.

Tisztítókúra 4. nap

A kúrám  feléhez értem és még élek :)) Bevallom örülök, hogy már csak a fele van hátra, sőt egy ici-picivel még kevesebb is. Ennek ellenére azt kell hogy mondjam, hogy jól vagyok. Nem kínoz éhségérzet és mint páran észrevehettétek, még a blogotokban szereplő költeményeket is meg tudtam tekinteni. Méghozzá különösen nagy erőfeszítés nélkül. Úgyhogy minden oké. Amit megfigyeltem még, hogy sokkal több folyadékot iszok, mint átlagosan. Pedig szerintem előtte sem ittam keveset (napi 3-4 liter). Lehet tudat alatt ezzel tartom távol az éhség érzetet, mert mindig van valami a pocimban :)) És lássuk a mai menüt...

Mit ettem/ittam ma:

Reggeli előtt, 1 nagy pohár búzafűlé, és egy kis kanál máriatövismag olaj



Reggeli: 1 pohár 100%-os almalé

10órai: gyógytea

Ebéd: Kb. 1,5 liter vízben puhára főztem 1 rózsáira szedett karfiolt, 2 közepes krumplit és 1 sárgarépát. Egy kis sóval ízesítettem, hogy ne legyen teljesen íztelen. Majd a megpuhult zöldségeket a levükkel együtt összeturmixoltam. A mai "turmixom" kicsit jobban ízlett, mint a tegnapi, de alapjában véve azzal sem volt semmi bajom, finom is volt. Tegnap zöld lötty volt a menü, ma narancssárga :))

Uzsonna: a fenti zöldség turmix

Vacsora:  a fenti zöldség turmix

Plusz: az eddigiekhez képest még több gyógytea és szénsavmentes víz

2 megjegyzés:

Életünk és ételeink írta...

Végigolvastam a kúrádat és azon tanakodom, hogy elkezdem én is. Ezek a zöldségturmixok egész bíztatók..a ráhangolási napokkal kellene kezdeni, ugye? mert annyira kedvet kaptam, hogy holnap el is kezdeném a turmix-szal, szerinted??? mi van, ha kihagyom a bevezetőt?

Panna írta...

Életünk és ételeink,

Örülök, hogy tetszik a kúrám :)) Végre valaki aki azt mondja, hogy végig tudná csinálni :)) Így a finish felé közeledve azt kell, hogy mondjam, hogy sosem gondoltam volna, hogy ez ilyen egyszerű. Tényleg a fejben dől el minden.
Igen, a ráhangolódással kellene kezdeni és a végén célszerű levezetést is csinálni. Azért jó, ha nem hagyod ki az első két napot, mert akkor a gyomrodat és a szervezetedet nem éri váratlanul, hogy nem a megszokott ételeket kapja, van ideje felkészülni, hangolódni. Talán azért is jó, mert kevesebb táplálékot veszel így magadhoz, mint megszokhattad és ezzel is felkészül a szervezet a "turmixos" időszakra. Éhesnek nem éreztem még magam és én úgy oldottam meg, hogy kb. 3 óránként iszom a turmixokat. Így folyamatosan van azért valami táplálék forrás. Persze a legjobb frissen préselt gyümölcs és zöldséglevekből készült turmix lenne, de egyrészt nincs zöldségprésem, másrészt az szerintem már megterhelőbb lenne.
Én a helyedben nem hagynám ki a ráhangolódó napokat, de természetesen Neked kell döntened! De nehogy rosszul legyél ám a hirtelen "táplálék" megvonástól! Ha van kedved majd írd meg a tapasztalatidat! Kíváncsian várom!