Keresés ebben a blogban

2011. jún. 27.

Piros gyümölcs turmix

Nem vagyok egy nagy turmix ivó, de most megkívántam. Volt több gyümölcsöm, hideg tejem is. Ezekből már könnyen össze tudtam dobni magamnak egy kis itókát :))

Hozzávalók:
  • málna
  • ribizli
  • meggy
  • tej
  • 1 ek. cukor
A gyümölcsöket megmostam.  A meggyet természetesen ki is magoztam. Tejjel együtt összeturmixoltam. Cukorral  ízesítettem és már ittam is. Jó nagy adag lett, de olyan finom volt, hogy egyszerre meg is ittam az egészet. :))

Rendes turmixos poharam még nincs, de ebben is finom volt ;))

5 megjegyzés:

Barbi konyhája írta...

Mindig csak banánturmixot készítek, azt is ritkán, pedig azt hiszem a diétámba az ilyen italok tökéletesen beilleszthetők és még finomak is, sőt laktatóak! Ki fogom próbálni ezt a piros turmixegyveleget!
:D

Kati írta...

Ilyen melegben jól jön az ilyen friss itóka. Hogy ment az államvizsga? Átestél rajta?

Panna írta...

Barbi,

Próbáld ki nyugodtan, főleg amíg frissen be lehet szerezni ezeket a gyümölcsöket! Tényleg laktató, alig bírtam meginni az összeset :))

Kati,

Igen, ez így melegben pont jó volt :)) Igen, túl vagyok az államvizsgán. Most már csak egy jó munkahelyet kell keresnem :))

Emoke írta...

szeretem!!! :)

Panna írta...

Emőke,

Én is ;))