Keresés ebben a blogban

2011. aug. 7.

Pácolt csirkecomb sült almával és burgonyával

Nem volt mese, most már tényleg húsos ételre vágyott a család. Muszáj volt csirkecombot sütnöm :)) A színes rtv e heti számában láttam egy jó sült almás köretet, amit ki akartam próbálni. Ezekhez a sült combokhoz, pedig úgy gondoltam nagyon is passzol. No meg apukám hozott a tanyánkról rétesbe való savanyú almát is, ami nem akart elfogyni... a sorsa így megpecsételődött :))

Hozzávalók:
  • csirkecomb
  • pác (ketchup, csípős piros arany, olaj, só, tárkony)
  • burgonya
  • 4 db alma
  • póréhagyma
  • tárkony, só
Elkészítés:
  1. A csirkecombokat előző nap bepácoltam.
  2. A tepsi aljára olajat öntöttem. Először a csirkecombokat tettem a tepsibe, majd a felkockázott burgonyát. Megszórtam a felkarikázott póréhagymával. A burgonyát megszórtam sóval és tárkonnyal. Vizet öntöttem alá és alufóliával lefedtem. Addig sütöttem így, amíg a hús és a burgonya meg nem puhult.
  3. Levettem az alufóliát a tepsiből. Az almaszeleteket is a húsra tettem. Ezúttal alufólia nélkül sütöttem tovább, amíg az alma meg nem puhult.

11 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon ínycsiklandó lett:) A sült alma illatát nagyon szeretem, biztosan egész más jelleget ad az ételnek az alma. Jó ötlet:)

Katucikonyha, írta...

Szia, lenne egy kérdés, amit Neked továbbítottam: http://katucikonyha.blogspot.com/2011/08/te-mit-teszel-az-egeszsegedert-es.html. Jó gondolkodást! :-)

Petra írta...

Nagyon finom lehet! Jöhet ;D

Ditta tortái írta...

Nagyon finom lehet,lettem volna vendéged:-)

Panna írta...

Trollanyu,

Igen, teljesen más lett az almától az étel. Kissé savanykás, de finom.

Katucikonyha,

Köszönöm a kérdést :)) Válaszolok rá!

Petra,

Tényleg finom :))

Ditta,

Még jöhetsz vendégségbe :))

Anazar írta...

A sült alma-krumpli egész jó páros :)

Panna írta...

Anazar,

:)) Finom páros :))

Életünk és ételeink írta...

Tetszik a recept és az is, hogy egészséges.

Panna írta...

Életünk és ételeink,

Köszönöm! Próbáld ki, így együtt különleges párosítás!

mellissina2 írta...

Szeretem ezt a megoldást,szoktam is sütni,de csak akkor ha hideg van!!!

Panna írta...

Piroska,

Sajnos itt már megjött a rossz idő :(( Valami nyár hangulatú ételeket kell készítenünk, hogy ne érezzük a hideget. Vagy csak be kell kapcsolnunk a sütőt valami édesség alatt ?? :)))